ეკოლოგიური პრობლემები და გარემო ჩვენს მახლობლად


სასწავლო პროექტის სათაური:  ეკოლოგიური პრობლემები და
                                                         გარემო ჩვენს მახლობლად
საგანი:   ბუნება
განმცხადებლის სტატუსი: , სქემაში ჩართული          
განმცხადებელი:  ქეთევან ნადარეიშვილი
პროექტის ავტორი;  ქეთევან ნადარეიშვილი
სკოლისდასახელება: ქ.აბაშის №1 საჯარო სკოლა
სკოლისმისამართი: ქ. აბაშა. ჯორჯიკიას ქ. № 12
პროექტის დაწყების თარიღი:    19.09.2019  წ.
დასრულების თარიღი: 30.11.2019 წ

პროექტის სახელწოდება: „ეკოლოგიური პრობლემები და გარემო ჩვენს მახლობლად
პროექტის მონაწილეები: დაწყებითი  საფეხურის მოსწავლეები, 
პრობლემის ანალიზი:
1.   ჩატარებულმა კვლევამ და სკოლის მიმდებარე ტერიტორიის შესწავლამ გვიჩვენა, რომ XXI საუკუნის ერთ-ერთ მნიშვნელოვანპრობლემად და გამოწვევად კვლავ რჩება ეკოლოგიური პრობლემები, რასაც ხშირ შემთხვევაში იწვევს დაბინძურებული გარემო. დაბალია პასუხისმგებლობის განცდა   და მოქალაქეობრივი ცნობიერება აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით,  მოსწავლეებში .
2.პროექტის განხორციელების შემთხვევაში ამაღლდება სამოქალაქო ცნობიერება მოსწავლეებში.
პროექტის მიზანი:სამოქალაქო ცნობიერების ამაღლება მოსწავლეებში
პროექტის ამოცანები: 
1.ეკოლოგიურ საკითხებთან  დაკავშირებით , ინფორმაციის მიწოდება, მათ ირგვლივ არსებულ გარემოში მდგომარეობის ადგილზე  შესწავლა. ცოდნის, პასუხისმგებლობის გრძნობის, სამოქალაქო ცნობიერების ამაღლება მოსწავლეებში.მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება
მისაღწევი შედეგი: ამაღლდება ცოდნა საფრთხეებისა და გამოწვევების შესახებ, პასუხისმგებლობის გრძნობა.იზრუნებენ გარემოზე, მოუწოდებენ სხვებსაც დაიცვან ის.
პროექტზე მუშაობის ვადები: 16/09---30/11  2019 .( სამი თვე)
სამიზნე ჯგუფი : დაწყებითი  საფეხურის მოსწავლეები,  კერძოდ მე-4 კლასი
პროექტის     განხორციელებისათვის    საჭირო საქმიანობები:





1.საინიციატივო ჯგუფის შექმნა, რომელშიც გაერთიანდებიან, დაწყებითი საფეხურის  მე-4 კლასის  აქტიური მოსწავლეები.

ლექცია სემინარის ჩატარება (ესწრებიან მოსწავლეები და მოწვეული მშობლები)  ფლაერების გავრცელება   სკოლის  მოსწავლეებში .
სკოლის მახლობლად   მიმდებარე ტერიტორიის  დასუფთავება მიმდინარე ეტაპების ამსახველი სლაიდების  ჩვენება, პრეზენტაცია. პროექტის შეჯამება, შეფასება.

პროექტის  მონიტორინგი

პროექტის განხორციელებისათვის საჭირო საქმიანობები
მონიტორინგის ინდიკატორები (ანუ მაცვენებლები, რომლებიც ადასტურებენ, რომ პროექტი მიმდინარეობს)
თარიღი
1.საინიციატივო ჯგუფის შექმნა  შექმნილია საინიციატივო ჯგუფი დაწყებითი საფეხურის აქტიური მოსწავლეებისგან (7 წევრით).





სექტემბერი
1..კონსულტაციები   ბიოლოგიის მასწავლებელთან.
შედგა შეხვედრა ,შეიქმნა თანამშრომლობითი გარემო .მითითებულ იქნა სპეციალური ლიტერატურა და ინტერნეტ რესურსები.
2..ფლაერების დამზადება 


ოქტომბერი

 3.. მზადება შეხვედრისთვის. შეხვედრის დღის წესრიგის  დღის წესრიგის განსაზღვრა
,მასალების და რესურსების მობილიზება
4..ფლაერების დარიგება.
დარიგდა ფლაერები წავლეებში
ნოემბერი
5.სტუდია მონიტორის მიერ გადაღებული ფილმის ჩვენება.დისკუსია .
ნაჩვენები იქნა  დოკუმენტური ფილმიშავი ზღვა და მდინარეები,დაბინძურებული გარემო―.ფილმის ჩვენების შემდეგ გაიმართა საინტერესო დისკუსია საკვანძო საკითხებთან დაკავშირებით

ნოემბერი
6 სკოლის ეზოს დასუფთავება
დასუფთავდა  სკოლის ეზო მოსწავლეების მონაწილეობით
7.პროექტის საბოლოო პრეზენტაცია საინიციატივო ჯგუფმა აჩვენა ,დაინტერესებულ მოსწავლეებსა და მშობლებს პროექტის შესახებ  მასალა
8. პროექტის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: 
პროექტის დასრულების შემდეგ მოსწავლეები ფლობენ ინფორმციას, იციან მეტი ეკოლოგიური საფრთხეების, საკუთარი მოქალაქეობრივი  მოვალეობის შესახებ.მონაწილეობენ გარემოს დაცვის მიზნით განხორციელებულ საქმიანობაში, მოუწოდებენ სხვებსაც იზრუნონ მასზე __________________________________________________________________________________







10. პროექტის ბიუჯეტი: სკოლის ბაზაზე

შეფასება
მონიტორინგი  შეფასება
ვის მიერ
როდის
რა კრიტერიუმებით
პირველი შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი მოსწავლეებიმასწავლებელი

პროექტოს მიმდინარეობის პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
მეორე შვალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი

პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგის სქემა
საბოლოო შეფასება
მოსწავლეები

პრეზენტაცია ანგარიში



                                                     მონიტორინგი

პროექტოს მონიტორინგისთვის საჭირო საქმიანობები
მონიტორინგის ინდიკატორები
თარიღი
1.ვამოწმებთ მოსწავლეების მიერ მოძიებული ინფორმაციის სანდოობას
ვამოწმებთ მოძიებული ინფორმაციის გამოყენებული ლიტერატურის ,ინტერნეტ აიტების და სხვადასხვა წყაროების სანდოობას

2.ვამოწმებთ პროწქტის მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
მათ მიერ მოძიებულ ინფორმაციას ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს

3.შედგა თუ არა ჯგუფის წევრებს შორის თანამშრომლობა
ვაკეთებთ ანონიმურ გამოკითხვას კგუფის წევრების შორის

4.ართმებს თუ არა დაკისრებულ მოვალეობებს თავს
ვაკვირდებით მოსწავლეებს,რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს

5.იცავენ თუ არა დროის ლიმიტს
ვამოწმებთ პროექტის გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს







No comments:

Post a Comment